Friday, April 07, 2006

Stau acasa...

...in pijamale, patul nestrans, cu muzica la maxim (house desigur). Calculatorul deschis, pe aceleasi 3-4 site-uri unde "f..." timpul (vorba mult-adoratului). Norocul meu ca este plecat la munca. Pana la 4 cand trebuie sa mergem sa ridicam ceva dulapuri. Le astept de numai... 7 luni.
Asaaa! Acum am impresia ca am o groaza de timp, dar disperare! Este deja ora doishpe ziua si chiar ca voi intra in criza de timp as usual!
Mai scriu ici colo un comentariu, nimic deosebit/genial/special. Desi am accese de personalitate geniala (uneori) cand am impresia (de ce sunt singura care crede acest lucru?!) ca eu sunt normala, restul lumii anormala. Ca nimeni nu intelege ca cineva de rangul meu se naste once-in-a life-time. Chestii de egocentrism/paranoia...
Ar trebui sa ma ocup serios de invatat, dar SERIOS. Bun! Eu pricep, dar practic orice iniativa de genul acesta moare in fasa. Ba ca trebuie sa aspir/aerisesc/gatesc si alte bazaconii casnice. Ba ca am ceva important de vazut la teveu/net/revista. Nu stiu daca as putea sa renunt la televizor. M-am gandit si la varianta asta. Insa stiu ca as innebuni. Sunt construita pentru a fi informata mereu. La radio, in loc sa ascult muzica, ascult stiri. Imi exasperez masculul cand in masina butonez la posturi de radio pana gasesc stiri, indiferent ca le-am mai ascultat si inainte. Oi fi eu defecta? Pai da, daca in loc sa invat imi bat capul cu astfel de prostii.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salve Delia...


trecui sa vad ce e pe aici! Am gasit ca totul e frumos si interesant!

Sa ai un weekend placut!

7:29 AM  
Blogger blackgirl0 said...

Bine ai venit! Si acum, sincera sa fiu, am trecut si eu azi pe la tine. Frumos si prietenos!
Doamne! Am ajuns sa schimb politezuri pe net... Daniel, nu are legatura cu tine. Pur si simplu constatam si eu cum s-a schimbat lumea...

10:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Uneori,
loc de politeturi se gaseste doar pe net...
si mai ales atunci cand ai investit in ceva... anume... degeaba...
tristetea ta, desi nu recunosti - si nici nu te sfatuiesc -, se datoreaza cuiva mult mai aproape de tine...

11:20 AM  

Post a Comment

<< Home