Wednesday, April 12, 2006

Zi de rahat!

I'm so fucked up. De dimineata trezita de la 6.00 pentru a ne intalni cu preotul. A cincea oara de o saptamana incoace. Si tot nu reusim sa dam de el. Deja mult-adoratul s-a enervat. Isi cauta alta biserica. Nici macar numai vrea sa mai stea de vorba cu 'nenea parinte'. Pentru el, faptul ca nu ne-a tratat cum trebuie conteaza cel mai mult. Insa se pare ca mi s-a pus mie pata pe biserica ASTA. Oare pentru faptul ca este langa noi? Nici macar nu este frumoasa, este banala/obisnuita, intunecata, mica, cu multe icoane sterse pe pereti. Nici macar nu este veche ca sa spun ca are cine stie ce valoare istorico-artistica. Neah! Se afla in centru, langa parc. De fapt, asta este principlaul motiv pentru care vreau aici. Deja ma gandesc la pozele de la nunta, la cat de frumos va fi in iulie, cu toata natura verde de langa. Si iar o dadui pe langa.
Nu m-am putut concentra pe nimic important azi. Iar m-am luat in gura (vorba vine) pe forumuri de muieri isterice. Cred ca al sa le las d.racului in pace, macar asa am timp de iubitul de Harri. Asta macar nu isi cere dreptul la replica. Si ma asteapta linistiti si cuminte in...raft pe dulap. Cand mai sterg praful de pe el.
Gata! Ca iar mi-a venit barbatul de la munca si vrea sa manance.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home