Thursday, July 06, 2006

M-am apucat serios de invatat...

...si sper sa ma tin. Si sa am si mintea ocupata, fara sa ma gandesc ca mult-adoratului i s-a suspendat permisul pentru 3 luni (sper eu!) chiar in diminneata asta. Pentru o prostie, prostie care costa din pacate. Ma rog sa nu fie asa, dar din moment ce m-a sunat disperat, aproape plangan, ce sa mai sper?? Nu ar fi o asa mare tragedie daca eu as avea permis, si daca el nu ar fi asa legat de masina. Ca ottusi a fost o perioada in care nu aveam masina, dar acum.... Si tamana cand vroiam sa mergem si noi in concediu cu masina, fara sa mai depindem de trenuri, autobuze sau de altii :((

Desi am vrut s scriu despre programul de invatat, se pare ca nu pot, ca nu am cum. Am sa revin, cu siguranta cu noutati sper mai imbucuratoare.

1 Comments:

Blogger blackgirl0 said...

offff

4:26 AM  

Post a Comment

<< Home