Saturday, March 17, 2007

Sunt...

... la un an dupa si iata-ma-s din nou in febra invatatului. De fapt startul a fost dat de ieri de cand mi-am scos paginatia necesara. Insa de maine incep caci nah! mai trebuie sa imi fac si curajul necesar. Sper/am credinta/ma rog sa nu ma las pe tanjeala ca acum un an. Mult-adoratul este plecat pentru 18 zile la Iasi. Deja s-au scurs 6. Mi-am pus AMR 10 zile. Mi-e dor de el, un dor cum nu credeam sa-mi fie. De parca este plecat de un an. Ciudat ca aceeasi impresie o are si el. Ne sunam rar (strange?!) , insa mi-e dor de el. De vocea lui calma (insa nu si in ultima perioada :(( ), de cum ma tine noaptea in brate, cum ma alinta, cum cum... Ma chinui singura. Sper ca saptamana viitoare sa fiu in drum spre el. De fapt, traiesc pt momentul acela.

In alta ordine de idei, m-am mutat la mama. Cica mai sunt puiul ei. Asa o fi. Oricum de cand sunt la ea, ea gateste/spala. Eu ma multumesc cu ceva curatenie (sters geamurile azi!!), platit facturi, aspirat, sters praful, ceea ce nu este putin lucru. Mai am programat pe saptamana viitoare: baia, bucataria, ceva prin camera mea. Si gata! Caci sunt convinsa ca ma va pune si la batut covoare, spalat lenjerie, paturi. Off, si inca la mine nu am facut nimic!!! Dar las' ca vine mult-adoratul acas' si face si el, ce treaba-i asta?!

Buuun, deci am concluzionat ca sunt o mare gospodina! Altceva???
1. ma apuc de invatat. punct. pe zile, pe teme, pe pagini, pe ore. orice! atata timp cat mi se deschide si mie apetitul.
2. ma duc si eu la pedi/mani/pensat. sa arat si eu a femeie de clasa superioara, ca doar merit!
3. sa slabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc mult chinuitoarele 5 kile. nu sunt multe, dar cu tot postul pe care-l tin, se pare ca nu merge! nu se dau duse si pace! poate faptul ca asortez paine la zarzavaturi sa fie buba? eu sper ca nu! caci altfel cu ce mananc eu pate-ul vegetal cu ardei/masline/ciuperci ???
4. sa fiu mai sociabila. ma credeti ca de cand a plecat de-acasa gagiul nu am iesit nicaieri de una singura. de fapt, cu mama, dar se pune?!
5. maine cred ca imi iau ziua libera. imi vine nepoata in vizita! :)))))
Deci cand ma apuc si eu de invatat?????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home